zaterdag 16 april 2011

van niets naar iets!

En hier nog een ontwerp geboortekaartje op basis van wat er bij mij in de tuin groeit en bloeit.
Schattige ranonkeltjes zag ik gistermiddag in mijn tuin en ik moest aan de slag om er wat moois van te maken. Niets zo leuk als een geboortekaartje ontwerpen van helemaal niets tot iets met eigen materiaal. Uit gemakzucht kopen wij ontwerpers vaak stockfoto. Aangezien steeds meer mensen de droomgeboortekaartjes aan het maken zijn en wij niet meer de enige zijn komt het dus steeds vaker voor dat ik de door mij gekochte stockfoto's ook elders tegenkom. Om dit achter me te laten stappen we dus weer een trede hoger. We zullen ons steeds meer gaan focussen op het zelf fotograferen van onze stockfoto's zodat wij exclusief blijven zoals onze klanten het van ons gewend zijn. Hier een voorbeeld van de ranonkeltjes die ik gisteren heb gefotografeerd.

1 opmerking: